Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Η κιβωτός του Νώε (Eurovision 2010)

'Ολο κι ακούω πιο συχνά το υποψήφιο για τη Γιουροβίζιον τραγούδι -πράγμα σπάνιο για μένα- του Μάνου Πυροβολάκη. Και όλο διαπιστώνω ότι μου αρέσει τρελά. Ένα έθνικ-χιπ χοπ κομμάτι σε ρυθμό ανάμεσα σε σούστα και σάμπα, με κρητική λύρα και ωραίες μαντινάδες που στο μυαλό μου τις έχω συνδέσει με την οικονομική κρίση και τους συμβουλάτορές μας Ευρωπαίους

Όλο τον κόσμο γύρισα μα όμως δε βρήκα ακόμα
Τον τόπο για να γίνουμε μία καρδιά, ένα σώμα

Ακούω χίλιες συμβουλές, μου δείχνουν χίλιους τρόπους
Κι όμως γνωρίζω πως αυτά δε σμίγουν τους ανθρώπους

Κόσμε μου ψεύτη κι όμορφε, τρομαχτικέ κι αθώε
Χρειάζεται για να σωθώ μια κιβωτός του Νώε

Ποιος είναι εκείνος που θα πει τι είναι σωστό να κάνω
Όταν μπροστά στα μάτια μου το δίκιο μου το χάνω


Προσέξτε τα γυρίσματα και τα τσακίσματα της τελευταίας μαντινάδας. Πόσο εξαιρετικά τονίζουν την αίσθηση του άδικου

Ποιος είναι εκείνος//ποιος//είναι/εκείνος που θα πεί//ποιος//είναι εκείνος που θα πει/τι είναι σωστό να κάνω//τι είναι σωστό να κάνω/όταν μπροστά στα μάτια μου/το δίκιο μου το χάνω

Ακούστε το άλλη μια φορά σε ένα διαφορετικό βίντεο από το άλλο που είχα παραθέσει εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: