Σάββατο, 27 Φεβρουαρίου 2010

Γιατί αποχώρησα από τους Ενωμένους Μπλόγκερς


Έλαβα, μετά από διαμαρτυρία μου, το εξής μέιλ από τον Άνεμο:

«κανένα σχόλιο σου δεν περνάει λογοκρισία απλά μηνύματά μετά απο 2 ημέρες ελενχονται τσέκαρε το

αδερφέ είσαι συντάκτης αλλά ιδιοκτήτης κρίναμε οτι δεν γίνεται αφού διαφωνείς ξεκάθαρα στο μήνυμά περι ενότητας
έγραψες

Δεν ήθελα να πιάσω το θέμα του εμφυλίου γιατί θα γίνω πολύ πικρός. Αλλά καθώς συνεχίζεται με πολλές αναρτήσεις και μαλιστα στο ίδιο μοτίβο που καταντάει βαρετό,
δυστυχώς αυτό το βαρετό μοτίβο μας αντιπροσωπεύει η ενότητα
επ ουδενί δεν σου κάναμε λογοκρισία
είσαι ενας συντάκτης μας και σε ευχαριστούμε
»

Μετά από αυτά, δυστυχώς κι εγώ αναγκάζομαι να αποχωρήσω από τους συντάκτες αυτού του ιστολογίου για τους εξής λόγους:
1. Σε καμιά περίπτωση αυτή η προσπάθεια δε συμβάλλει στην ενότητα των μπλόγκερς. Αυτός που είχε την πρωτοβουλία γι’ αυτό το ιστολόγιο (ο Άνεμος δηλαδή) είναι διχαστικός και εριστικός δημιουργώντας συχνά άσκοπες και ανούσιες διαμάχες.
2. Οι αρχές του πλουραλισμού και του διαλόγου στην πράξη δεν εφαρμόζονται. Βάση γι αυτό τον πλουραλισμό και το διόλογο αποτελεί ο σεβασμός στη διαφορετική άποψη όταν καταθέτει επιχειρήματα. Αντίθετα, αυτό που έχει αποδειχτεί στην πράξη εδώ είναι η αποδοχή της άποψης που συμφωνεί με αυτόν που είχε την πρωτοβουλία για το παρόν ιστολόγιο (τον Άνεμο δηλαδή).

Κατέληξα σ’ αυτά τα συμπεράσματα για τους εξής λόγους:

1. Εκφράστηκε ανοιχτά η διαφωνία μου για την παρουσίαση του εμφυλίου από αυτό το μπλογκ. Παρακολουθείστε στα σχόλια την ωραία συζήτηση που κάνουμε με τον Κ.Υ.Π. Walking και τον αποπροσανατολισμό που κάνει ο Άνεμος είτε επειδή δεν κατάλαβε είτε από εριστικότητα:

Ο/Η Στοππάκιος είπε...
Δεν ήθελα να πιάσω το θέμα του εμφυλίου γιατί θα γίνω πολύ πικρός. Αλλά καθώς συνεχίζεται με πολλές αναρτήσεις και μαλιστα στο ίδιο μοτίβο που καταντάει βαρετό, ας γίνω λίγο πικρός. ΣΕ καμιά περίπτωση το νόημα του εμφύλιου δεν είναι οι Ελλήνες σκότωναν Έλληνες, οι ξένοι μας έβαλαν να σκοτώνουμε τα αδέρφια μας κτλ κτλ. Ο εμφύλιος ανέσυρε κοινωνικές, ταξικές συγκρούσεις που σοβούσαν στην ελληνική κοινωνία δεκαετίες πριν. Θα μου πείτε γιατί έγινε αμέσως μετά το πόλεμο. Γιατί ο πόλεμος λειτούργησε ως καταλύτης, όπως γίνεται πάντα. Η εισβολή ή η επίθεση ενός εχθρού από το εξωτερικό φέρνει πάντα αναταράξεις στο εσωτερικό. Η εισβολή ή η επίθεση στρέφεται κυρίως εναντίον της καθεστηκυίας - άρχουσας τάξης που την αποσταθεροποιεί. Επόμενο είναι το εσωτερικό πολιτικό κενό που δημιουργείται να γίνεται πεδίο διεκδίκησης από διάφορες κοινωνικές τάξεις, που όλες διαγκωνίζονται να το αναπληρώσουν. Έτσι και στην Ελλάδα, αμέσως μετά τον πόλεμο, οι διεκδικήσεις συγκεντρώθηκαν πίσω από δυο κυρίαρχες πολιτικές ιδεολογίες. Αυτές συγκρούστηκαν και έφτασαν μέχρι τον εμφύλιο. Αυτή η σύγκρουση αποτελεί νομοτέλεια και είναι ένδειξη μιας υγιούς κοινωνίας, στην οποία υπάρχουν πολιτικές αντιπαραθέσεις, ιδεολογικές ζυμώσεις, κοινωνικές συγκρούσεις. Όλα αυτά κρατάνε ζωντανή την κοινωνία, αλλιώς η κοινωνία είναι νεκρή. Έτσι ήταν κι έτσι θα είναι. Ο εμφύλιος πόλεμος αποτελεί ακραία κατάληξη αυτής της διαπάλης, είναι καταδικαστέος αλλά δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ότι δε θα συμβεί και στο μέλλον. Και θα συμβεί όσο η σημερινή ελληνική διακυβέρνηση δεν αντιμετωπίζει τα ποικίλα κοινωνικά προβλήματα. Αν τα αφήνει να συσσωρευτούν, κάποτε θα εκραγούν. Και για αυτό δε φταίνε οι άνθρωποι. Πολιτικό είναι το πρόβλημα. Έτσι ήταν κι έτσι θα είναι.-

Ο/Η Κ.Υ.Π. WALKING είπε...
Ο Β' παγκόσμιος πόλεμος κόστισε για την ελλάδα δεκαπλάσια θύματα απο ότι ο εμφύλιος σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία.
http://www.epikoinonia-arg.gr/html/content/view/13967/98/lang,el/
Αυτό βέβαια δεν αναιρεί την πολλαπλή σημασία του εμφυλίου πολέμου για την ελληνική κοινωνία, η παραπομπή γίνεται για λόγους ιστορικούς.
Η ψύχραιμη ανάλυση του Στοπάκιου για τον εμφύλιο με βρίσκει σύμφωνο.

Ο εμφύλιος ανέσυρε κοινωνικές, ταξικές συγκρούσεις που σοβούσαν στην ελληνική κοινωνία δεκαετίες πριν/ γράφει ο Στοπάκιος κι αυτό είναι μεγάλη αλήθεια αν αναλογιστεί κανείς γεγονότα όπως ο εθνικός διχασμός, οι κοινωνικές ισορροπίες που δημιούργησαν τα αποτελέσματα της Μικρασιατικής καταστροφής, τα συνεχή στρατιωτικά πραξικοπήματα στον μεσοπόλεμο, η σκληρή αντιεργατική πολιτική του Βενιζέλου και η δικτατορία του Μεταξά.
Αυτές οι κοινωνικές αντιθέσεις ξέσπασαν βίαια και με καταστροφικό τρόπο, σε μιά ελληνική κοινωνία που την περίοδο 1940-44 είχε 800.000 νεκρούς και όπου το παλιό διχαστικό δίπολο Βενιζελικοί-Βασιλικοί δεν ίσχυε πιά καθώς κάποιοι επίγονοι του Βενιζέλου είχαν διολισθήσει και συνταχθεί με τα πλέον αντιδραστικά κομμάτια της ελληνικής κοινωνίας.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το επιφανές στέλεχος της Βενιζελικής παράταξης Στυλ. Γονατάς, εμπνευστής επί κατοχής των ταγμάτων ασφαλείας.
Μοιραία λοιπόν ο εμφύλιος εξέφρασε αντιθέσεις κοινωνικές δεκαετιών, με όλα τα στοιχεία φανατισμού και υπερβολής που εκφράζονται συνήθως ιστορικά παρόμοιες αντιθέσεις.

Ο/Η Κ.Υ.Π. WALKING είπε...
Ο εμφύλιος πόλεμος προδιέγραψε επίσης με το τέλος του τη σημερινή οικονομική κατάσταση της χώρας.
Η απόρριψη απο τις μετεμφυλιακές κυβερνήσεις του δυτικού μοντέλου βιομηχανικής ανάπτυξης και η επικράτηση ενός παρασιτικού μεταπρατικού μοντέλου, ήταν δυστυχώς αποτέλεσμα πολιτικών και κοινωνικών συσχετισμών και όχι οικονομικού σχεδιασμού.
Μέσα σε εξήντα χρόνια υπήρξαν αρκετές προσπάθειες αναπτυξιακού χαρακτήρα απο παραγωγικά κομμάτια της αστικής τάξης και ένα ποσοστό απο όλες τις πολιτικές ηγεσίες, τα οποία σκόνταφταν πάντα στις αναχρονιστικές και πελατειακές δομές του ελληνικού κράτους που ήταν φτιαγμένες περισσότερο για να εξυπηρετούν την παραμονή στην εξουσία πολιτικών εξαρτημένων απο τα παρασιτικά οικονομικά κομμάτια της κοινωνίας.
Δεν είναι τυχαίο ότι δύο πολιτικοί του παρελθόντος που επιχείρησαν να πραγματοποιήσουν κάποιο αναπτυξιακό εξορθολογισμό της ελληνικής οικονομίας, ο Γεώργιος Παπανδρέου και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, κατηγορήθηκαν χωρίς να εχουν σχέση με την Αριστερά, για...σοσιαλμανία!

Ο/Η Aνεμος είπε...
!Αλλά καθώς συνεχίζεται με πολλές αναρτήσεις και μαλιστα στο ίδιο μοτίβο που καταντάει βαρετό, ας γίνω λίγο πικρός.?????>>>παλι δεν σε καταλαβαίνω θεωρείς την εθνική ενότητα βαρετή?
μόνο αυτό έχεις να σχολιάσεις??
οκ τοτε ας ξαναγραφουμε για ΝΕΟΦΑΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΝΕΟΑΡΙΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΟΤΕ
ΘΕΩΡΕΙς ΒΑΡΕΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΧΙ ΠΟΙΑ ΜΙΣΗ??

Ο/Η Aνεμος είπε...
ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΑΡΘΡΑ
ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΜΑΣ ΕΜΠΛΕΞΑΝ

Ο/Η Κ.Υ.Π. WALKING είπε...
Η εθνική ενότητα δεν είναι ουτε βαρετή, ούτε διασκεδαστική, δεν είναι αίσθηση ή συναίσθημα.
Η εθνική ενότητα είναι κοινωνικό αποτέλεσμα.
Ζητούμενο,θεμιτό,απαραίτητο, ιστορικά αποδεκτό, αυτές είναι μερικές απο τις πολλές λέξεις που μπορούν να συνδυαστούν με τον κοινωνικό όρο της εθνικής ενότητας.
Οι εμφύλιοι πόλεμοι δεν είναι ναρκωτικά που προσφέρει κάποιος έμπορος για να μπλέξει ανυποψίαστους ανήλικους μαθητές.
Κανείς δεν αμβισβητεί την πρόθεση και τον καθοριστικό ρόλο των Αγγλων και των Αμερικανών, αυτό έχει καταγράψει άλλωστε το σύνολο της ιστορικής έρευνας.
Οι αντιμαχόμενοι όμως του εμφυλίου, ήθελαν και μπλέχτηκαν σ΄αυτή τη διαμάχη, τίποτα δεν έγινε αποκλειστικά με έξωθεν εντολές.
Αυτό λοιπόν που αντιλαμβάνομαι και απο τις θέσεις του Στοπάκιου είναι ότι όπως οι εμφύλιοι πόλεμοι δεν ξεσπούν χωρίς ανάλογο κοινωνικό περιβάλλον που να τους ευνοεί, έτσι και η εθνική ενότητα χρειάζεται ένα ευνοικό για αυτήν περιβάλλον.
Επομένως πρώτα αναλύουμε τα δεδομένα της εποχής και της κοινωνίας μας και μετά βλέπουμε τους όρους που μπορεί να επιτευχθεί η εθνική ενότητα.
Ένας βασικός όρος είναι να μην κουκουλώνουμε τις υπαρκτές κοινωνικές αντιθέσεις.

Ο/Η Aνεμος είπε...
μα δεν μίλησε κανείς με αποφθέγματα
αλλά με διάλογο
η κριτική σκέψη του κόσμου είναι το ζητούμενο
και εσύ με είπες μπαγλαμά σε μια σελίδα και σε δικαιολογώ
άποψή σου ..
δεν είναι όμως απαραίτητο να την υιοθετήσουμε
αλλά η απαξίωση δεν ξέρω πως βγαίνει ότι καταντάει βαρετό το θέμα
όταν το αντίστοιχο ενδιαφέρον θέμα ήταν με αοριστολογίες ότι όποιος ακούει θεοδωρακη, υποστηρίζει την παλαιστινη και ειναι κατα των αμερικανων θεωρείται νεοφασιστας?
στματατηστε να βλέπετε φαντάσματα το μέλλον είναι εδώ και πρέπει να είναι ενωτικό

Ο/Η Στοππάκιος είπε...
Με κάλυψε πλήρως ο Κ.Υ.Π Walking.

Ο/Η Κ.Υ.Π. WALKING είπε...
Άνεμε
Δεν έχω πεί κάπου ότι είναι βαρετό το θέμα.
Λες επίσης

όταν το αντίστοιχο ενδιαφέρον θέμα ήταν με αοριστολογίες ότι όποιος ακούει θεοδωρακη, υποστηρίζει την παλαιστινη και ειναι κατα των αμερικανων θεωρείται νεοφασιστας?

Ούε αυτό έχει ειπωθεί πουθενά είτε απο το πόστ που δημοσιεύτηκε εδώ, είτε στον σχολιασμό.
Αν διαφοροποιείς τις απόψεις που διαβάζεις με σκοπό να τις απαξιώσεις αυτό είναι διαστρέβλωση.
Αν απλά δεν τα έχεις καταλάβει ξαναδιάβασε τα.

Ο/Η Aνεμος είπε...
εδω πρεσβεύουμε την ενότητα οσο μπορούμε ,σε όσους θέλουν,και οχι την μισαλοδοξια
οπότε απαξίωση της ενότητας δεν νομίζω οτι συμβάλλει κάπου
και επειδή ειλικρινά δεν είναι forum γιατί δεν έχουμε το χρόνο για ατέλειωτες συζητήσεις η ροή της σελίδας είναι συνεχής και σας ευχαριστούμε δεν κολαμε απαραίτητα σε ένα άρθρο
περί προσωπικών αντιπαραθέσεων προσθέτω αυτό αν και εγώ δεν έχω
μάλλον καμία προσωπική κόντρα
αλλά απλά δεν σταματάμε να λέμε αλήθειες
ξεχάσατε να το σβησετε
αλλά το έχω και σε φωτογραφια για καδρο


///////Ο/Η Κ.Υ.Π. WALKING είπε...
Τ ι σου είναι ένα λάμδα.
Ο Άκης Πάνου ήταν μεγάλος δημιουργός, με ένα λάμδα στο ονοματεπώνυμο του, γίνεται ένα απο τα μουσικά όργανα των κομματιών του.
ΜΠΑΓΛΑΜΑΣ.
http://akanoniston.blogspot.com/2010/02/le-tutu-de-lamandier.html////
Αραγε δεν έχω απαιτησεις από ανθρωπους που βγάζουν μονό μίσος ειρωνια και ίσως αλαζονεία για ενοτητα
Και ούτε το απαίτησα
Ο κόσμος κρίνει ότι αυτός νομιζει

Ο/Η Κ.Υ.Π. WALKING είπε...
Άνεμε
Αν υπάρχει μισαλοδοξία και απαξίωση της εθνικής ενότητας στα παραπάνω σχόλια μου, μάλλον μόνον εσύ τη βλέπεις και πιθανότατα εκ του πονηρού γιατί δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο σε τόσο ξεκάθαρες απόψεις.
Απόψεις οι οποίες φυσικά δεν είναι πρωτότυπες, έχουν καταγραφεί με πολύ πιό εμπεριστατωμένο τρόπο απο τον δικό μου σε πλήθος ιστορικά και κοινωνιολογικά βιβλία όλων των αποχρώσεων.
Τόσο σ΄αυτό το πόστ όσο και στην αναδημοσίευση του Στοπάκιου της ανάρτησης του SAAB για τον νεοφασισμό,ο σχολιασμός ήταν σχεδόν ακαδημαϊκος, με εξαίρεση εσένα και την marianaonice που απαξιώσατε την ανάλυση του πόστ που έκανε ο συντάκτης σας.
Οι υπόλοιποι πολύ καλά και ήπια συζητούσαμε.
Το ίδιο συνέβη και σ΄αυτό το πόστ, όπου δεν είδα διάθεση αντιπαράθεσης,αλλά συζήτησης σε σοβαρή βάση.
Σε ενοχλεί αυτό;
Μάλλον για αυτό ανέβασες ποστ πριν περάσει το δίωρο που δικαούτο το πόστ της Θεοδοσίας.

Υ.Γ Ναι σε αποκάλεσα μπαγλαμά και είναι η μοναδική φορά που σου είπα κάτι προσβλητικό.
Λιγότερο προσβλητικό πάντως απο την ανάρτηση σου πρίν ένα μήνα με μουσική υπόκρουση Β.Παπακωνσταντίνου και αναφορές για πουτάνες τουΣΥΡΙΖΑ.

2. Άλλη διαφωνία εκφράστηκε από τον Άνεμο και τη marianaonice για την επιλογή μου να αναδημοσιεύσω μια εύστοχη κοινωνιολογική ανάλυση του νεοφασισμού από τον πρώην συντάκτη μας SABB PAT. Προσέξτε πως και οι δυο ενώ δεν καταλαβαίνουν το κείμενο, στρέφονται κατ’ εμού και του συντάκτη μετατρέποντας τη συζήτηση σε προσωπική αντιπαράθεση για την οποία δεν υπήρξε καμιά πρόθεση:

Ο/Η Aνεμος είπε...
και αυτή όμως η γενίκευση σου είναι φασισμός
όσοι υποστηρίζουν την παλαιστινη, όλοι όσοι ακούνε θεοδωρακη και είναι κατά των αμερικανων είναι νεοφασιστες??
πως αποδεικνύεται αυτό??

Ο/Η marianaonice είπε...
Δεν καταλαβα?? Δηλαδή αν οι φασίστες παραδέχονται τη γενοκτονία της Παλαιστίνης από τους Εβραίους, αν καταγγέλλουν αλήθειες που όφειλαν οι αριστεροί να καταγγέλλουν φταίνε οι φασίστες? Αν οι φασίστες, όπως τους αποκαλείς αποδέχονται ότι ο Μίκης είναι πατριώτης αληθινός ενώ οι αριστεροί σύντροφοί του ευχαρίστως θα τον ντουφέκιζαν σε άλλους καιρούς, ως προδότη, φταίνε οι φασίστες??
Ή μήπως φταίει η αριστερά που ξέχασε την αλήθεια της??

Λες: Υιοθετεί αριστερή συνθηματολογία - είναι π.χ. ενάντια στην αμερικανική ηγεμονία όσο η πολιτική των αμερικανών συνεχίζει να είναι υπέρ των εβραϊκών θέσεων στη μέση ανατολή. Το "έξω οι αμερικάνοι" που ξεστομίζει ο νεοφασίστας, αφορά περισσότερο εναντίωση απέναντι στην παγκοσμιοποίηση υπό την ηγεμονία των αμερικανών σαν ένα σχέδιο που προωθεί τα οικονομικά συμφέροντα των εβραίων παρά σαν μια αντίθετη ιδεολογικά οικονομική κατεύθυνση του καπιταλισμού.
Kαι που είναι το κακό?? Εκτός αν προτιμάς να μη μιλά και να μη καταγγέλλει τα σχέδια της Νέας Τάξης Πραγμάτων!

Από την πλευρά μου θα έλεγα ότι ο φασισμός που καπηλεύεται αριστερές θέσεις και τσιτάτα για να επιβάλλει την κυριαρχία του στον κόσμο, δεν είναι αυτός που εξακολουθεί να φορά την ταμπέλα του και να ακολουθεί ακροδεξιά κόμματα, αλλά αυτός που κρύφτηκε πίσω, από αριστερές αντιναζιστικές δήθεν πρωτοβουλίες και κόμματα της αριστεράς του καναπέ και των βορείων προαστίων, καλά λέει κι ο Πάγκαλος!

Διαφωνώ κάθετα μ' αυτό το ποστ Στοππάκιε και ο λόγος είναι ότι εδώ σ' αυτό το μπλογκ ενδιαφέρει η αλήθεια απ' όπου κι αν ακούγεται κι όχι η ταμπέλα αυτού που τη λέει!!
Αν οι αριστεροί "ξέχασαν να καταγγείλουν τη γενοκτονία της Παλαιστίνης ή δεν πήραν είδηση το φασισμό που εισχώρησε, με αριστερή μάσκα στις τάξεις τους, δεν φταίνε οι φασίστες που εξακολουθούν να έχουν την ταυτότητά τους, απλά σήμερα συμπορεύονται ίσως σε καταγγελίες και αλήθειες που δεν μπορούν να αρνηθούν και που ίσως και να τους εξυπηρετούν, εν μέρει, γιατί αυτοί δεν θέλουν την κυριαρχία ας πούμε της σιωνιστικής Αμερικής αλλά σκέτης της Αμερικής. Εμένα όμως δεν με νοιάζει αυτό!
Εγώ ερευνώ την αλήθεια κι αυτήν ακολουθώ άσχετα ποιός τη διακηρύσσει!!

Ο/Η Aνεμος είπε...
@ Στοππάκιος ένα τέλειος άκαιρο και άκυρο άρθρο με αοριστολογίες που δεν περίμενα από ένα συντάκτη μας
βέβαια δημοκρατικά βάζεις προσωπική σου άποψή,

όσοι υποστηρίζουν την παλαιστινη, όλοι όσοι ακούνε θεοδωρακη και είναι κατά των αμερικανων είναι νεοφασιστες??
πως αποδεικνύεται αυτό?? έτσι ας πούμε στοχοποιεις και εμένα γιατί κάνω και τα τρία
ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το πνεύμα σου??

Ο/Η marianaonice είπε...
Λυδία λίθος είναι η εμπειρία της ζωής!
Και φασισμός δεν είναι για μένα αυτός που καταγράφηκε ως τέτοιος στην ιστορία! Φασισμός για μένα είναι τρόπος σκέψης και ζωής και συναντάται με διάφορα χρώματα!

Μα κι ο σταλινισμός φασισμός δεν είναι??
Τα ίδια λέμε με άλλα λόγια νομίζω.

Δε θα έδινα σημασία σ’ όλα αυτά αν δεν συνέβαιναν και δύο ακόμα πράγματα.

1. Όταν με κάλεσαν συντάκτη εδώ, μου ζήτησαν να γίνω και συνδιαχειριστής του ιστολογίου. Με μεγάλη προθυμία προσφέρθηκα να συνδράμω, να ελέγχω όλα τα σχόλια και να αντικρούω κακόβουλες επιθέσεις – όπως και έκανα με περίσσιο ζήλο. Μετά τις παραπάνω διαφωνίες μου όμως, διαπίστωσα ότι εντελώς απροειδοποίητα με είχαν αφαιρέσει από συνδιαχειριστή του ιστολογίου.
2. Διαπίστωσα ότι πρόσφατα ενεργοποιήθηκε ο μετριασμός σχολίων, πράγμα σωστό μετά τις πρόσφατες υβριστικές επιθέσεις που δεχτήκαμε. Πάγια θέση μου άλλωστε ήταν να διαγράφονται τα σχόλια που περιείχαν ύβρεις και δεν συνέβαλαν στο γόνιμο διάλογο. Διατηρώ τις αμφιβολίες μου όμως για την επέκταση του μετριασμού, που μπλοκάρει την άμεση και ζωντανή συζήτηση. Επιπλέον διαπίστωσα ότι ο μετριασμός σχολίων επεκτάθηκε και σε μένα (που αποδεδειγμένα δεν έχω βρίσει κανέναν –δε βάζω μέσα στις ύβρεις την ειρωνεία που δείχνει ένα εκλεπτυσμένο πνεύμα, τη χρησιμοποιώ ενίοτε και την επιζητώ και από τους άλλους) με αποτέλεσμα να μην δημοσιεύεται σχόλιό μου χωρίς την έγκριση του «ιδιοκτήτη» του ιστολογίου.


Για όλους αυτούς τους λόγους θεωρώ ότι το παρόν ιστολόγιο δεν με εκφράζει πια, μια που δεν μπορεί να κάνει πράξη την ελευθερία της έκφρασης στο διαδίκτυο - που θεωρητικά υποτίθεται ότι εξυπηρετεί - και αποχωρώ από την ομάδα των συντακτών.

8 σχόλια:

Sabb είπε...

Στοππάκιε, δεν γνώριζα πως είσαι συντάκτης και σ' αυτό το ιστολόγιο, γι'αυτό και σχολιάζω μετά από ένα μήνα και πλέον σ' αυτή την ανάρτηση αφού μόλις τώρα έλαβα γνώση...
Είχα προσέξει πως είχες σταματήσει να ποστάρεις στους κατ'επίφαση "Ενωμένους" μπλόγκερς, αλλά δεν ήξερα πως είχες αποχωρήσει...
Μεταξύ μας, είχα ενδόμυχα προβλέψει την κατάληξη, γιατί διέκρινα πως η ποιότητα σου δεν συμβάδιζε με την "φιλοσοφία" των διαχειριστών του - που είναι ακριβώς έτσι όπως την αναφέρεις στην ανάρτηση σου ...

Δεν θα κάνω κριτική για τον Άνεμο και την Μαριάνα, άλλωστε δεν έχει κανένα νόημα...

Απλά να σου εκφράσω την συμπαράσταση μου στην απόφαση σου να αποχωρήσεις από ένα συλλογικό μπλόγκ - συνοθύλευμα, που πρέπει να άγεται και να φέρεται σύμφωνα με τις θέσεις και απόψεις των διαχειριστών του, θα ήταν κρίμα να αναλώνεις την αναλυτική σου σκέψη και κρίση για να δικαιολογείς θέσεις κι απόψεις εριστικές, διχαστικές και να συμμετέχεις σ' ένα υποτιθέμενο "πόλεμο" εναντίον του Άνεμου, από κάποιους που όπως θα έχεις καταλάβει, διαθέτουν κι επιχειρήματα αλλά και την ποιότητα να είναι ακριβώς το αντίθετο σαν προσωπικότητες απ' αυτό που θέλει να πιστεύει ο ίδιος, όπως π.χ. ο ΚΥΠ Walking...

Να σου ευχηθώ καλή συνέχεια και να κάνουμε καλές συζητήσεις στο μέλλον σε όποιο θέμα μας κεντρίσει το ενδιαφέρον, το να διαφωνήσουμε ή συμφωνήσουμε έχει ελάχιστη σημασία, το αποτέλεσμα μιας συζήτησης απαλλαγμένης από εμπάθειες και μισαλλοδοξίες όταν γίνεται σε πολιτισμένη βάση και με επιχειρήματα, μόνο οφέλη μπορεί να αποφέρει σ' εκείνους που την διεξάγουν...

Στοππάκιος είπε...

Δε βαριέσαι. Περασμένα ξεχασμένα. Απλώς έφυγα γιατί τελικά βρέθηκα αθελά μου να οδηγούμαι σε κατευθύνσεις διαφορετικές από αυτές που αποτέλεσαν το στόχο της ενασχόλησής μου με το μπλόγκιγκ. Εδώ αισθάνομαι καλύτερα. :-)

marianaonice είπε...

ΑΑααα τώρα το είδα αυτό ειλικρινά!
Μπήκα να πάρω πληροφορίες για το Adobe flash player και έπεσα πάνω σ' αυτή την ανάρτηση.
Δεν θα σχολιάσω τίποτε τώρα, άλλωστε είναι κατόπιν εορτής, μόνο θα πω ότι όσον αφορά το μετριασμό σχολίων δεν είχε ενεργοποιηθεί, σε καμία περίπτωση. Κάποια σχόλια δεν εμφανίζονταν αμέσως, και δεν ξέρω και εγώ γιατί, πρέπει να ήταν ένα παροδικό πρόβλημα της google γιατί μετά εμφανίστηκαν όλα αν θυμάμαι καλά.
Τώρα βέβαια, βλέπω ότι τελικά δεν αποχώρησε κανείς σας από συντάκτης των Ενωμένων και αυτό εμένα με γεμίζει χαρά, γιατί παρά τις όποιες αδυναμίες του, το μπλογκ αυτό μπορεί να αποτελέσει ένα πυρήνα αγνών μπλόγκερ, υπεράνω κομμάτων με κοινούς δημοκρατικούς στόχους! Μετά τη διαμάχη μας με εσάς ανέκυψαν κι άλλες με άλλους συντάκτες και διαχειριστές που σήμερα δεν είναι ανάμεσά μας και νομίζω ότι σιγά σιγά ξεχωρίζει η ήρα από το στάρι και μένουν ενωμένοι μαζί μας άνθρωποι με ποιότητα σκέψης και συμπεριφοράς.
Και εσείς σίγουρα για μένα ανήκετε σ' αυτούς.
Διαχειριστές πλέον σήμερα μείναμε μόνον ο Άνεμος, Το Φάντασμα των Εξαρχείων, ο hackaday και εγώ.

Sabb είπε...

Αγαπητή Μαριάνα, για όσο με αφορά τουλάχιστον, δεν θεωρώ τον εαυτό μου - ακόμη τουλάχιστον - συντάκτη των Ενωμένων Μπλόγκερς, μια και δεν μ' ενδιαφέρει να "ενώσω" τη φωνή μου με ετερόκλητα στοιχεία που παρεπιδημούν στο συλλογικό σας μπλόγκ και όπου δυστυχώς οι αποφάσεις παίρνονται με το "αποφασίζω και διατάσσω" όταν απαγορεύεται η ελεύθερη έκφραση σε θεματολογίες που δεν είναι αρεστές στη διαχείριση...Φυσικά αναφέρομαι στο ζήτημα που προέκυψε από την έξοχη ανάρτηση του @Αντίλογου για την καπήλευση του θέματος της ιθαγένειας από την άκρα δεξιά και την οργίλη αντίδραση του Άνεμου, που εν είδει "αυτοκράτορα" , κατάργησε κάθε έννοια στην ελεύθερη διακίνηση ιδεών , και επέβαλε ετσιθελικά απαγόρευση δε οποιαδήποτε ανάρτηση πραγματευόταν το ζήτημα της ιθαγένειας...Κι ενώ είχα σταματήσει να ποστάρω μετά και την τελευταία μου ανάρτηση όπου κατήγγειλα όλα αυτά (http://enomenoiblogers.blogspot.com/2010/02/blogging_12.html), ήρθε η αναδημοσίευση του άρθρου μου περί νεοφασισμού από τον Στοππάκιο, όπου τα σχόλια τα δικά σου Μαριάνα και του Άνεμου, απαξίωναν μια ανάλυση όπου ο καθένας θα μπορούσε είτε να συμφωνήσει είτε να διαφωνήσει, αλλά με τρόπο που δεν θα εξέθετε δημόσια τις προθέσεις ενός - έστω πρώην - συν-συντάκτη σας , όπως ο υποφαινόμενος. Όλα τα παραπάνω γεγονότα, με τον τρόπο που συνέβησαν , αντιβαίνουν τις αρχές μου και απέχουν παρασάγγες από τη δική σας θεώρηση περί συλλογικότητας, αλληλεγγύης, δημοκρατικότητας και ελευθερίας έκφρασης στο διαλέγεσθαι. Είναι αυτονόητο λοιπόν, πως δεν θα μπορούσα να συμμετέχω ενεργά σ' ένα μπλογκ όπου υπάρχει το "απαγορεύεται" και για το οποίο ουδέποτε με ενημερώσατε πως υπήρχε έστω περίπτωση να υφίσταται, όταν μου απευθύνατε την πρόσκληση να συμμετάσχω στους Ενωμένους Μπλόγκερς . Με βάση όλα τα παραπάνω και χωρίς να κρατάω κακία σε κανένα, θα μου επιτρέψεις να προτιμήσω να "φωνάζω" μόνος μου μέσα από το ιστολόγιο μου , και να λέω ελεύθερα την άποψη μου χωρίς τον κίνδυνο κάποιος να μου "κατεβάσει" την ανάρτηση γιατί είναι αντίθετος ιδεολογικά με το περιεχόμενο της.

Καλή συνέχεια....

marianaonice είπε...

Τότε παρανόησα @Sabb διότι παρότι δεν επιθυμείς πλέον να είσαι συντάκτης μας δεν διαγράφηκες από τον κατάλογο των συντακτών μας.
Ίσως δεν ήξερες ότι μπορούσες να διαγραφείς μόνος σου και φαίνεσαι ότι ακόμη είσαι ένας από τους 100 συντάκτες μας.
Οκ κανένα πρόβλημα, δεν θα προσπαθήσω να σε πείσω για το αντίθετο, όσο κι αν προσωπικά πιστεύω ότι η διαφωνία μας για το θέμα της ιθαγένειας όσο κι αν έκαιγε σαν θέμα, δεν μπορούσε να συνεχίσει να εκτίθεται στο κοινό μπλογκ γιατί έβαζε δυναμίτη στην ενότητά του, που κυρίως στόχευε στην αντιμετώπιση της φίμωσης της μπλογκόσφαιρας και παρεπιμπτόντως σε άλλα κοινά κατά το πλείστον θέματα.
Τώρα για την αναδημοσίευση του Στοππάκιου οι αντιρρήσεις μας προέκυψαν μόνον ως προς το αν έπρεπε να είναι συνδιαχειριστής του κοινού αυτού μπλογκ, δεδομένου ότι ο Άνεμος θεώρησε ότι δεν μπορούν να συνυπάρξουν διαχειριστές που διαφωνούν σε βασικά θέματα ενότητας.
Ως συντάκτης όμως, για μας δεν είχε κανένα πρόβλημα να ανεβάσει την όποια ανάρτηση εκρινε ο ίδιος σημαντική και να τη σχολιάσει κατά τη δική του άποψη.
Kαι ο ίδιος εν τω μεταξύ παραμένει στον κατάλογο των συντακτών μας, ίσως γιατί δεν σκέφτηκε ότι μπορούσε να διαγραφεί μόνος του.

Sabb είπε...

Οι λόγοι που επικαλείσαι περί ενότητας του μπλογκ και των ευθυνών συνδιαχείρισης, δεν αντικρούουν στο ελάχιστο τις απόψεις μου περί ανελευθερίας λόγου και τις αιτιάσεις που με οδήγησαν να απομακρυνθώ από το μπλόγκ σας... Αλλά ας πούμε πως δεν μπορώ - αλλά ούτε και έχω τη διάθεση πια - να σας πείσω, πως έχετε προσεγγίσει λάθος το θέμα της διαχείρισης και επομένως τα κριτήρια συμμετοχικότητας, άλλωστε δεν έχει κανένα νόημα, και σας εύχομαι από καρδιάς καλή συνέχεια...

Όσον αφορά την αυτοδιαγραφή μου για να σου πω την αλήθεια ούτε γνώριζα και φυσικά ακόμη δεν γνωρίζω, με ποιο τρόπο θα μπορούσα να διαχειριστώ, από την στιγμή που την πρόσβαση σαν συντάκτη στους Ενωμένους Μπλόγκερς δεν την απέκτησα αυτόκλητα, αλλά μου την δώσατε....
Δεν μ'ενοχλούσε κι ούτε μ'ενοχλεί για την δική μου προς τα έξω εικόνα, η αναφορά του ονόματος μου σαν συντάκτης των Ενωμένων Μπλόγκερς, πέρα από τις όποιες διαφωνίες και όσο κι αν θεωρώ πως έχουν παρεισφρήσει στοιχεία διχαστικά με τα οποία ιδεολογικά δεν θα μπορούσα να συνυπάρξω, δεν μπορώ να παραβλέψω ωστόσο πως έχω κάνει γόνιμες συζητήσεις στο χώρο αυτό...
Εν τούτοις κι εφόσον δεν συμμετέχω πλέον σαν συντάκτης, έχετε βέβαια το ελεύθερο να παραδώσετε την πρόσβαση στο ιστολόγιο σε κάποιον άλλον μπλόγκερ που θα ήθελε να συμμετάσχει στη συλλογική σας προσπάθεια.

Εύχομαι τα καλύτερα...

marianaonice είπε...

"...όσο κι αν θεωρώ πως έχουν παρεισφρήσει στοιχεία διχαστικά με τα οποία ιδεολογικά δεν θα μπορούσα να συνυπάρξω..."

Δεν θέρω ποιούς εννοείς αλλά αν ρίξεις μια ματιά έχουν πλέον αποχωρήσει (διαγραφεί) πολλοί από τους ενωμένους.
Ρίξε μια ματιά να δεις αν αυτοί που εσύ αναφερεσαι, ως διχαστικά στοιχεία, εξακολουθούν να είναι ακόμη μαζί μας.
Απλά για ενημερωση.
Σ' ευχαριστούμε πάντως για όλα.

Στοππάκιος είπε...

Sabb, κι εγώ δεν ήξερα τον τρόπο να διαγραφώ από συντάκτης των ενωμένων μπλόγκερς. Σκαλίζοντας όμως λίγο τον βρήκα. Πηγαίνεις στον πίνακα ελέγχου του blogger, επιλέγεις το ιστολόγιο των ενωμένων μπλόγκερς, πας στις ρυθμίσεις, μετά στις άδειες και καταργείς τον εαυτό σου από το εν λόγω ιστολόγιο. Ήταν τόσο εύκολο. Το έψαξα γιατί για μένα ξεχείλισε το ποτήρι. Αφορμή είναι αυτή η ανάρτηση http://enomenoiblogers.blogspot.com/2011/02/blog-post_5110.html
που αποτελεί αναδημοσίευση από τους ενωμένους μπλόγκερς και όχι προσωπικά από κάποιο συντάκτη και καταφέρεται εναντίον του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου που τέθηκε σε διαβούλευση, στο όνομα -άκουσον άκουσον- της ελευθερίας της έκφρασης!!! Αν είναι δυνατόν να είναι κάποιος ελεύθερος στο να προτρέπει σε εκδηλώσεις βίας και μίσους εναντίον του "διαφορετικού" είτε στο χρώμα είτε στη φυλή είτε στη θρησκεία είτε στο σεξ, πολύ περισσότερο δε να τον σκοτώνει. Ως εδώ! Αν ήθελε κάποιος να αναδημοσιεύσει αυτό το κείμενο ας το έκανε με το μπλογκώνυμό του και όχι με το όνομα και των 100 συντακτών.