Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

Η γρίπη των γουρουνιών και οι μπούρδες του πρωθυπουργού περί υποχρεωτικού εμβολιασμού όλων των Ελλήνων.

Αυτή την εντολή έδωσε ο πρωθυπουργός στους συσκεφθέντες για το εθνικό σχέδιο κατά της γρίπης, και έτσι ακριβώς και ασυστόλως αναπαράχθηκε από όλα τα ΜΜΕ παραγνωρίζοντας ότι σ' αυτή τη χώρα υπάρχουν και άνθρωποι που δεν έχουν πειστεί από τη νέα γρίπη και τη θεωρούν ίδια με την παλιά. Αυτοί -ανάμεσά τους κι εγώ- είναι πεπεισμένοι ότι πρόκειται για ένα καινούριο τέχνασμα των φαρμακοβιομηχανιών προκειμένου να πουλήσουν τα φάρμακα και τα εμβόλιά τους (από 8 εκ. εμβόλια που είχε παραγγείλει αρχικά η Ελλάδα ανέβηκε στα 25 εκ, κόστος 202,8 εκ. ευρώ!!!). Πάω στοίχημα ότι η νέα γρίπη θα περάσει μόλις παραγγείλουν τα νέα εμβόλια όλες οι κυβερνήσεις. Ήδη στο νότιο ημισφαίριο όπου η νέα γρίπη κλείνει τον κύκλο της ανακοινώθηκε ότι οι θάνατοι ήταν πολύ λιγότεροι από αυτούς της κοινής γρίπης!!!
Αλλά ας έρθουμε στον υποχρεωτικό εμβολιασμό όλων των Ελλήνων. Εγώ που δε θέλω να εμβολιαστώ, τι θα μου κάνουν; Θα στείλουν την αστυνομία με τον εισαγγελέα να με σύρουν δια της βίας από το σπίτι μου; Θα μπορούσαν να το κάνουν αν οι φορείς της νέας γρίπης είχαν χαρακτηριστεί με νόμο εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου. Αλλά ένας υγιής; Ποιο κράτος δικαίου θα επέβαλλε την μεταχείρισή του σαν τον κοινό εγκληματία;
Ο μόνος τρόπος να μου επιβάλλουν τον εμβολιασμό είναι να ζητήσω περίθαλψη για άλλο λόγο σε ένα νοσοκομείο και να μου την αρνηθούν αν πρώτα δεν εμβολιαστώ. Εδώ όμως υπάρχει το νομικό προηγούμενο των φορέων και των ασθενών του AIDS, που με την απόφαση Ν. 3094/2003, αρθρ. 3&5 του Συνηγόρου του Πολίτη αναγνωρίστηκε η μη υποχρεωτικότητα του τεστ και της λήψης φαρμάκων προκειμένου να περιθαλπούν σε κάποιο νοσοκομείο. (Σχεδόν όλα τα νοσοκομεία επιβάλλουν στους ασθενείς που προκειται να υποβληθούν σε κάποια επέμβαση το τεστ του AIDS -αυτό σύμφωνα με την παραπάνω απόφαση του Συνηγόρου του Πολίτη ένας ασθενής μπορεί να μην το αποδεχτεί.)
Αν λοιπόν το κράτος δικαίου μου επιτρέπει να αρνηθώ τον εμβολιασμό και να προσφύγω ενδεχομένως σε μια εναλλακτική θεραπεία - μολονότι δεν μου προσφέρεται αυτή η επιλογή σε κάποιο δημόσιο νοσοκομείο, μπορώ να την επιλέξω στον ιδιωτικό τομέα- προς τι λοιπόν η πρωθυπουργική εντολή που τόσο μεγαλόφωνα ανακοινώθηκε και τόσο άκριτα αναπαράχθηκε από τα ΜΜΕ;
Όλα συγκλίνουν στο συμπέρασμα ότι η εντολή του πρωθυπουργού για υποχρεωτικό εμβολιασμό όλων των Ελλήνων είναι μια μπούρδα, ένα επικοινωνικό πυροτέχνημα που τόσο συνηθίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: