Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Εκλογική σπαζοκεφαλιά: Πράσινη Δράση!


Δε φτάνει η κούραση από τις δουλειές που έχουμε, καλούμαστε κάθε τρεις και λίγο, κατά παράβαση όλων των διατάξεων του Συντάγματος, να προσερχόμαστε στις κάλπες -άραγε μπορεί κάποιος από αυτούς που κόπτονται για τη Δημοκρατία να μου εξηγήσει σύμφωνα με ποιες διατάξεις του Συντάγματος προσήλθαμε στις φετινές βουλευτικές εκλογές;

Τέλος πάντων. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα ψηφίσω αν και έχω καταλήξει από καιρό σε δυο κόμματα: τους Οικολόγους Πράσινους, στους οποίους είμαι πιο κοντά ιδεολογικά, και τη Δράση του Στέφανου Μάνου, του οποίου τη συνέπεια και τόλμη εκτιμώ και υπολήπτομαι. Αν είχα την ευκαιρία να τον ακούω πιο συχνά να εξηγεί με ρεαλισμό και απλότητα τις θέσεις του, τότε χωρίς αμφιβολία θα είχα καταλήξει στην επιλογή μου. Όπως και νά 'χει, έχω λίγο χρόνο ακόμα μέχρι την Κυριακή...

Υ.Γ. Διαβάζω και ξαναδιαβάζω το άρθρο του Μάνου "Οι βολεμένοι και τα αδιέξοδα της χωρας", που αν και έχει γραφτεί το 2008, ακούγεται τόσο σημερινό- ...διαολεμένα σημερινό!

Δεν υπάρχουν σχόλια: