Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Αντίο, Μαρία!

Κατέληξε, την Κυριακή του Πάσχα, η Μαρία Παπαγιαννίδου, από πνευμονική εμβολή και θρόμβωση του δεξιού ποδιού. Ο εύθραυστος οργανισμός της δεν άντεξε. Δεν θα ασχοληθώ εδώ με τους ανεγκέφαλους που βρήκαν ευκαιρία να ξεσπαθώσουν ενατίον των ιδεών της για την άρνηση του AIDS. Άνθρωποι των οποίων η σκέψη δεν πάει παραπέρα απ' ό,τι τους είπε ο μπαμπάς, ο παπάς, ο καθηγητής, ο βουλευτής και η ΤιΒι δεν με ενδιαφέρουν. Είναι άξιοι της μοίρας τους. Θα δανειστώ από το μπλογκ της Ερινύας την συγκλονιστική απαρίθμηση των βλαβών που υπέστη η Μαρία από την αντι-ρετροϊκή αγωγή που λάμβανε για μια δεκαετία:

«Δεν είναι βέβαιο ότι μπορεί να αποκατασταθεί η βλάβη στον οργανισμό από την αντιρετροϊκή αγωγή που πήρα επί 12 χρόνια: Από τις 10 Μαρτίου 1995 ως τις 23 Νοεμβρίου μου χορηγήθηκε ΑΖΤ. Από τις 23 Νοεμβρίου 1995 ως τις 24 Σεπτεμβρίου 1996, ΑΖΤ και Hivid. Από τις 25 Σεπτεμβρίου 1996 ως τις 26 Μαΐου 1999, το πρώτο κοκτέιλ αναστολέων πρωτεάσης Norvir, Hivid, 3TC. Από τις 27 Μαΐου 1999 ως τον Ιανουάριο του 2005, το κοκτέιλ Crixivan, Hivid, 3TC. Και από τον Ιανουάριο του 2005 ως τις 23 Απριλίου 2007, Stokrin και Emtriva.

Αποτέλεσμα:

• Ζημιά στη λειτουργία του εγκεφάλου. Δεν θυμάμαι λέξεις, πληροφορίες, πράγματα που συνέβησαν λίγο πριν. Η μερική αμνησία που είχα πάθει από τα φάρμακα την εποχή που έπαιρνα το Crixivan (1999-2005) έχει μεν υποχωρήσει αλλά ακόμα υφίσταται. Ξεκινώ να μιλήσω και ξεχνώ τι ήθελα να πω. Εχω δυσκολία στο να αρθρώσω μια ολοκληρωμένη πρόταση. Χάνεται ο ειρμός. Η σκέψη μου μπερδεύεται. Η γλώσσα μου δένεται, δεν υπακουει στη σκεψη μου. Στον γραπτό λόγο επίσης δυσκολεύομαι να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις της δουλειάς μου - είμαι δημοσιογράφος, γράφω άρθρα. Σημειωτέον ότι ήμουν - και παραμένει ακόμα η φήμη μου - δεινή στον χειρισμό του λόγου.

• Υποφέρω από διάφορες ενοχλήσεις, χωρίς όμως να βρίσκεται καμία εξήγηση για αυτές στις εξετάσεις της κλασικής ιατρικής. Σύμφωνα με τη διαγνωστική εξέταση ΒΕ-Τ-Α (Βιοηλεκτρονική ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος του οργανισμού), που έκανα στο ιατρείο της ειδικού παθολόγου Ανίτας Μάλερ (Αναβρύτων 12, Μαρούσι) στις 18/05/2009, διαγνώστηκε σε μένα:

• Οξέωση του αίματος λόγω της επιβάρυνσης από τοξίνες και λόγω του οξειδωτικού στρες. Αυτό σημαίνει ότι το αίμα παρακρατάει το οξυγόνο και δεν το μεταφέρει στα κύτταρα, οπότε χάνω γρήγορα τις δυνάμεις μου και κουράζομαι εύκολα μέσα στην ημέρα. Εχουν καταστραφεί τα μιτοχόνδρια των κυττάρων μου, τα οποία είναι δομικά συστατικά τους. Η ανάπλασή τους είναι εξαιρετικά δύσκολη.

• Χρόνια επιβάρυνση του πεπτικού συστήματος, διαταραχή μικροβιακής χλωρίδας του εντέρου, υπολειτουργία των νεφρών. Προσπαθώ τώρα να αποκαταστήσω την ισορροπία του οργανισμού μου αλλάζοντας την διατροφή, τον τρόπο ζωής και κάνοντας τη σωστή θεραπεία (με βιολογικά φάρμακα και άλλες εναλλακτικές θεραπείες) με την καθοδήγηση της γιατρού Ανίτας Μάλερ στην Αθήνα και της γιατρού Juliane Sacher (Wielandstr.12, 60313 Frankfurt) στη Γερμανία.

• Η λιποδυστροφία που προκλήθηκε από τα φάρμακα του AIDS δεν είναι εύκολο να διορθωθεί. Ο,τι και αν έχω κάνει για να απαλλαγώ, τα σημάδια του AIDS παραμένουν πάνω μου για να μου υπενθυμίζουν τι πέρασα.

• Παρατεινόμενο άγχος: Η υποχρεωτική χορήγηση αντιρετροϊκής θεραπείας στις εγκύους οροθετικές γυναίκες και τα παιδιά τους μου δημιουργεί τεράστιο άγχος και ένταση.

Αντιμετωπίζω το ενδεχόμενο να δω το παιδί μου να δηλητηριάζεται με τον ίδιο τρόπο που έκαναν σε μένα. Ενώ μπορώ ακόμα να δημιουργήσω την οικογένεια που άδικα μου στέρησαν τόσα χρόνια, βρίσκω τους δήμιους πάλι μπροστά μου. Εχω την αίσθηση ότι δεν πρόκειται ποτέ να απαλλαγώ από αυτούς. Αυτά είναι τοξικά συναισθήματα.»

Όσο για την άρνηση του AIDS, ας θυμίσουμε στους ανεγκέφαλους τις δηλώσεις off the record -που όμως κατέγραψε η κάμερα- του Luc Montagnier, που επίσης αρνείται τον HIV που ο ίδιος ανακάλυψε! Την ενασχόλησή μου με το θέμα, οι ανεγκέφαλοι μπορούν να τη δουν πατώντας την ετικέτα AIDS παραπλεύρως. Εκεί θα βρούν και συνδέσμους για να ανοίξει λίγο το μυαλουδάκι τους.

3 σχόλια:

Ερινύα είπε...

Πριν από λίγη ώρα διαπίστωσα οτι το site της Μαρίας Παπαγιαννίδου hivwave δεν υπάρχει πιά.
Βεβαίως, θα προτιμούσαν να μην είχε υπάρξει ποτε.

Ερινύα είπε...

Επ! Δεν μπήκε σωστά ο σύνδεσμος στο προηγούμενο σχόλιο. Είναι hivwave

Στοππάκιος είπε...

Έχεις δίκιο! Χθες πάντως μπήκα κανονικά. Τι έγινε;